BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Aug 2, 2011

dugaan dan kebahagian ramadhan kali ini

salam readers..

hari ni puasa yang kedua...aku masih lagi meneruskan keje siap kan thesis aku..aku mcm rase tade kekuatan dah nak siapkan..lots of think happen to me...serabut...dalam kekalutan aku ni...datang laa seseorang yang buat aku rase happy...

my boyfie...sory to say...i've the final decision...u just wait until the time come...aku ta sabar nk dumb kua...ye!!aku mmg nak dumb kau bagi pihak ex2 kau sekali...bak kate FT..."ensem ke tak?penah beromen ke tak?kalu ta ensem,kalu ta penah beromen u blah je laa..." ayat beromen yang kua dari mulut dy mmg aku hangin...tade tapis2...hadoiyai...

HIM...heee...i like u because of u...not because of u look a like _ _...ahahhaha.....u are very nice person...when i know u personally...yes..u are very the kelakar...very the macam2 laa...thanx u jadi kawan i...kalu i ta extend semester...mesti i ta kenal u mcm sekarang kn..bak kate u..."kalu dah jodoh ta kemane..." ngee~~~ lo sweet banget dech...

today, 2nd day of ramadhan...dah 2 hari sahur u i masakkan...siap stat kt fb.."

Untong betol la ade gadis masakkan laok sahor pagi2 ni.hehe...
siot je an...ngee~~pape pn i ikhlas ...heheheh...selagi i ade kt cni...i'll take k of u..hee...selamat puasa tw...nnt kte g brg sama2 lg kayh....



0 meronggeng: