BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Aug 2, 2011

THANX GUYS..I DO LOVE U ALL..FROM BOTTOM OF MY HEART..

semua orang pasti nk ade org2 y penting dalam hidup dy ade mse dy tgh down...
mase tgh sedey..
mase tgh happy..
mase tgh makan..
mase gelak2..

same go to me..
bile bf sendiri kantoi bikin taik kat belakang..
mmg la lahanat gile...
amekk kau lahanat aku gume...
*sbb kau orang melaka*
amaigod..WTFish?
aku cukup sabar selama aku dgn ko..
dengan alasan2 bodo yang keluar dari mulut ko...
kate2 maaf yang sentiasa terucap dari bibir kau?
walawey..
aku ta nak pn maaf dari kau selalu..
aku cume nak kau berubah..

1 per 1 kantoi..
sape pun ta leh tahan kalu orang dh citer pelik2 pasal bf kau..
aku mmg angin jelaa kn dengar...
ak ngadu kt bff aku ain atiqah...
dy suh aku siasat..

aku dh tw mane sunber2 y oke...
fulamak..
kantoi bodo laa wehhh...
sbb aku dh tw bende ni sape betul sape tipu..
ak dh survey pendapat diorg..
ak dh dpt keputusan tu...
tgu mase je skrg ni..

thanx guys...aku syg korg sgt...
bg aku semangat...


0 meronggeng: