BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Aug 2, 2011

sape pun akan marah....

yes..
lately ni aku salu je bertegang leher dengan orang yang aku syg
aku care pasal dy..bole dy kate aku ta ya sibuk2 hal dy...
fine...ko kate mcm tu kn..
aku akan wat..

selama ni aku cukup sabar dengan kerenah kau..
aku dah muak nak dgr kate-kate janji dari mulut..
ape pun ta bole laaa kan..
ko cakap lain..tup-tup u do it again..
ko siap kencing aku kaw2..
padahal aku ta laa bhai kau dah kencing aku..
orang2 keliling aku ade laa ..
aku taw diorang ta kan rahsia kan dari aku..

sape pun akan marah..
kalu bilik kau jd tempat beromen orang...
aku tanya kau siap ta ngaku lak kan..
lagi laa aku hangin..
untung laa kau ta merase penampar aku..
do respect others laa babe...
hak privacy aku kene ceroboh..
memang sakai laa kan..
agak2 laa sikit..

time aku tade...
bukan main kau galak lagi kan wat hal..
bile aku ade...
sorok belakang aku wat keje..
fine..
bladeehell..

kesabaran aku ade had!!!
kalu ikut kan hati aku ni...
banyak lagi aku nk citer pasal kau ni..
tapi...
ta perlukan...
aib kau..
semoga ayah dan bonda kau ta taw sape kau sebenarnya..






0 meronggeng: