BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Sep 8, 2009

faramy cinta hati saya...

FARAMY
kalian adalah cinta mati ku
perkenalan kite bermula di BRIOT
mcm2 kenangan kite tempuh bersama
gaduh la,itu laa,ini la
tp sume tu xpnh jd halangan
kite kembali bersama
sampai laa ke hari ini
terlalu byk kn kenangan kite
waktu prep mcm2 perangai kn kite wat
bancuh air susu laa,mkn2 laa,
nyanyi lagu hindustan laa kt blakang toilet DM
main make up2 kt dorm aku
beli nasi lemak,hotdog n burger lepas prep
solat sme2..tp kalu xgelak2 dulu b4 tu jgn laa pgl FARAMY
kelakar je ble igtigt kenangan tu
terawih sme2..ponteng terawih pn sme...
myra saluuu jd org kaya...sbb beli mkn ckg2...
mkn kt DM siap xckp nasi plak kn..
siap amek nasi meja group zue...
meja junior la...ahahha..
best kan..
kalu parent2 kite dtg,kalu blh sume nk ikut jpe..
wat keje skola same2..
nanges same2...
gelak same2..
kantoi dgn warden same2..
teman korg g dating..
beramai-ramai plak dating kan
aku je laa y lone ranger..
korg ade dgn aku mase aku kene buang hostel..
aku terharu sgt2....
mse kte buka puase kt TS hr tu
hbs sume cter kua
seryes sgt best,tp xpuas laa jpe korg
1 day,kite g holiday ea sme2
tp ape y pasti b4 myra kawen laa kan
hihih
to all my dear FARAMY
  • nana
  • wawa
  • auni
  • amy
  • myra
korg sentiasa dalam hati aku
cinta mati ku
sayang korang..









4 meronggeng:

Amylea said...

ama..so sweet..
nnt i plk update psl faramy bile i free okeh...mmuaaahhhhhxxx

mya farish said...

hhehe...
tu pn i tulis byk2 lg pasal kite...
nnt next entry maybe...
miss korg la....

nana said...

ama...luv faramy so much!!

mya farish said...

faramy cinta hati ama...
also korg kn...
faramy dh tersemat dihati kita...
sayang korg....