BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Sep 4, 2009

mata ohh mata

kenapa dgn kau mata??dh jamjam mcm ni msh lagi xmau tutup??kenapa kah??aiyoohh...tdo laa wahai mata kuh syg...xde mkne...kompom2 pg nnt je ag tdo...haish...ni laa garagara ak dh byk tdo..waktu tdo telah bertukar...bahaya ini...kang mampos ak bile tyme nk g cluzz kalu mcm ni...kang xpasal2 attndnt hancuss lebuss...terkialkial aku nk supplement attndnt kang...

dek kerana mata tak boleh memejam...
mcm2 laa aku buat...ber"mukabuku"...ber"ruangansaya"..puas laa aku mencube edit pic...mentang2 bru dpt software dr nana...aku semakin ghairah untuk mengedit..2 3 org menjadi mangse editan aku...kalian harus redha...selepas ni pasti rmi ag yang akan jd mangse editan aku...

new editor comin'...haiiyaaa!!!
di bawah ini aku serta kan beberapa gambar y aku telah berjaya aku edit...


mangse 1
name: zamir khan



mangse 2
name: fitri arifin



mangse 3
name: danish iskandar 'n' akmar adnan


mangse 4
name: nur iman natasha 'n' kay



mangse 5
name: fitt 'n' mya



mangse 6
name: myra, kay 'n' nish



mangse 7
name: mya farish

di atas adalah gambargambar yang berjaya aku edit ...aahhaha....ade lg...nant ak upload...
mangse seterusnya masih dalam pemerhatian....tunggu dan lihat oke...




p/s:
jgn pelik melihat name...
tp rupe org yang same...


2 meronggeng:

Anonymous said...

emm ade bkt ea bab edit2 nie..

mya farish said...

aiyoh...
sbnrny xde pn..
tp try n error jer...

last2 kua hasil...
hihih