BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Sep 14, 2009

kau pergi

"kau pergi...membawa hati ini...tinggal kan ku sendiri...dalam sepi..."

xde laa sepi mane pn...xpe laa...let him go bak kate 1 of my bff...yesza!!! saya dh lepaskan dye pergi..untuk kesekian kali nye...andai tuhan masih takdirkan kite bertemanan...kamu tetap teman saya...terima kasih beri saya bahagia..terima kasih bagi saya gembira...terima kasih berada di sisi saya bile saya perlu seseorg...saya xkan lupa saat manis-pahit-kelat-masam kite...terima kasih sebab selalu susah payah untk saya...maaf kerana saya selalu minta kamu buat itu, buat ini..dan kamu jarang sekali menghampakan segala permintaan saya...saya tak akan pernah lupe persahabatan kite ini sampai bile-bile...kamu antara detik terindah dalam hidup saya...kamu antara teman terindah saya...kesilapan n kelekaan kite telah memberi sedikit sedar serta pengajaran buat kite...kamu juga pergi untuk kebaikan kite...saya redha dgn keputusan kamu..kamu berikan saya jalan terbaik untuk saya pilih...kerna kamu juge dh pilih jalan yang terbaik...terlalu byk ingin saya story mory tentang saya,kamu dan kite..tp biar lah sume itu jd cerite kite...kamu tetap di ingatan saya...


p/s:
kamu tetap kamu saya...bia pn kamu bkn kamu saya...
apakah ini???xpe...wajah rahsia hati saya...

2 meronggeng:

maira said...

doa org prmpuan makbul..
yakinlah..hehe


chaiyok2 amar

mya farish said...

insyaallah...
harap2 allah dgr laa doa i..
hehehe