BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Jan 1, 2009

new year yang tak ade apa-apa makne...

01012009???
selamat tahun baru!!!!huh...apakah itu bermakne bagi aku???buat mase laa ni...belum lagi...tapi mungkin hari-hari yang depan ye kot....banyak perancangan telah dibuat....

azam???
yee...saya de azam....tahun mmg laa banyak dugaan....aku pny study makin laa susah....duet pun nak pakai makin banyak....masalah yang lain2 pun makin bertambah...perbelanjaan harian aku pun meningkat....*kalu xde pakwe...jimat cket duet aku...xpyh topup byk2...hihihihi....aku mahu menurun kan berat badan sebab aku pun nak gak nampak cun mase adik aku tunang...hahahahhaha....insyaallah...aku akan berusaha lebih untuk kearah itu....teman2....sape nak join aku kurus...jom..hahahaha...selain tu...aku nak naik kan cgpa aku....xnk aku bayar banyak kat mara tu....hihihihih....*xgune punya student...kire ok laa dapat pinjaman...banyak lak cekadak kau yee akmar.....bia laaa....ade aku kisah???janji nanti aku bayar kurang....azam2 aku yang lain yang adelah seperti berikut:

  • nak wat reunion bagi budak-budak B.R.I.O.T batch 05/06...
  • nak erat kan hubungan ONETAK semula...
  • Q'NET...aku nak ktorg menang selalu n nak buat tshirt
  • aku nak hubungan kasih sayang aku dgn Mr.A berputik
  • aku nak nik,ain, dan odah bahagia dengan cinta mereka
  • chort pulak aku akan pasti kan kau punya attendent ok sem ni
  • yuya...kembali pulang
ni je laa dulu azam2 aku....ade yang aku xtulis bialaa jadi rahsia aku...hahahaha...rahsia laa sgt...

1 meronggeng:

durianjawa said...

hurmm..sape la boyfren dak ain tuh erk?ade rase cm aku turut tercicir dari berita ini..but, aku tnye je..i dont really hope for the answer..

kedatangan itewwww???sungguh sengal org yg namanya chort tu kan?suke sgt kew dia ponteng kelas,akmar?