BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Dec 29, 2008

F.A.R.A.M.Y....apakah itu????

F.A.R.A.M.Y
yee....
mereka semua ni adalah orang2 aku amat kasihi sejak sekolah dulu....

siapakah F.A.R.A.M.Y itu???

  • NURUL FARHANA
  • SAIDATUL AKMAR
  • RAIHUL NAJWA
  • NUR AUNI ANIQAH
  • SAIDATUL AMIRA
  • SITI AMELIA

yaa...mereka itu jantung hati aku....ape yang aku buat aku tak pernah lupe mereka....aku happy disamping kalian....best tahap gaban...even kite pernah gaduh...*mmg mcm siot je tyme tu**gara2 mereka2 yang sengal itu*


perihal si jantung hati aku

NURUL FARHANA
nana ker????yee mmg nana....si nana yang bakal menjadi cikgu...hahahah...."selamat pagi cikgu!!!"....wah...agak gempak ucapan buat mu nana...ngee~~walaupun kau berada jauh kat penang tu....tara hal laaa...hp n ym kan ade...kicik punya hal laaa....n 1 more thing...nana mengikut jejak wawa...*bergigi besi*harharhar...kepade pembace2 blog ni...nana ni tgh single mingle...kalu nk kenal2 bg tawu aku yeee...hahhahahha...

SAIDATUL AKMAR
yee saya....tu name aku...asal weyh???hahahahah....keyh laaa..aku yang kemungkinan bakal menjadi seorang jurutera....hahahah...mcm layak je kn????hati ku memberontak nak jadi cikgu seperti nana n ckg sekolah ku dulu....Mr.Azana Azhar....ckg PKA...huahuahua.....tak pun...andai kate tak de rezeki semua yang aku sebut tadi tu...jalan terakhir.....KAHWIN!!!!!! gempak seyh ama nak kawen...tu betul2 ade yang tak kene kepala dye*huh!!!gile gatal siot...ade ke sape2 nak masuk meminang???silakan isi borang ye...hihihihih....sbb aku dh bosan cari cinta...so kali ni try dicari cinta pulak...*bulih kewr???aahh...bia r...

p/s:Mr.Azana Azhar???ckg PKA aku,adik,nana,n wawa....ckg yang agak sengal...hahaha...dye laa satu2 nye ckg yang betul2 paham dan kenal perangai aku....

RAIHUL NAJWA
wawa??yaa itu dia...si anak buah roslan aziz!!!!!sori uncle lan....name terenteprem jap...hah ko wa....ape kes????harap je kau duduk dekat2 area rmh aku...tapi bape kali laa sgt hang mai umh aku kan2???si wawa ni aku tak taw laa bakal jd ape???maybe keje mengadap beribu-ribu lemon buku kot dalam library....*jgn marah yee wawa....*nnt tercabut ko punya besi kat gigi tu...hahahahahaha...kepada si pejal yang budus kerana patah kan hati kawan aku tu disebabkan sijongos itu "farizatul junior kerek+baget bagus*antara junior yang adik ku f**k gile*"...wa kau jgn risau selagi ktorg ade kau pasti bahagia...1 more...kami2 ni agak ke'jeles'an melihat kau dgn si fafa tu...agak2 laa dowh....ktorg hidup ag seyh...hahahahah...

NUR AUNI ANIQAH
onie y agak sengal....ahahahah....dye seorg y berkulit hitam manis...yaa...hitam itu menawan...ak suke bile dgr onie gelak...gile chumel siot...hiihihi....dye ni pun bakal2 jurutera gak la...tp bahagian karen laaa....huuhuh...semenjak2 putus dgn si fazdrin tu...makin laris lak dye tu...hak3!!!yaa onie yang agak hot itu...byk gak mamat unisel nk try...tp melepas laaa....**ang jgn marah aku naa....sat ni ang jd lebih tua dr aku**...hukhukhuk...tp skng ni onie dh x available lg buat sesape...kerana hati nye sudah dimiliki....sorry guys....next time keyh...

SAIDATUL AMIRA

she's my twin sista....aku sayang dye even aku tak pernah nk menzahirkan kasih sayang aku kt dye....huhuhu...bukan ape...dye dah dapat cukup kasih sayang dari bakal tunang adye....yuhuu!!!!*adik bakal disunting oleh seekor kumbang....yeee!!!!tarikh keramat itu bakal menjelang dalam beberapa bulan saje lagi....pastu kau dh xleh nk join gedik2 sama
F.A.R.A.M.Y lagi....kahkahkah....kerjaye kau plak nanti ape kes dik???mahu kah kau menjadi suri rumah sepenuh masa???rasakan oleh mu wahai dinda ku.....anyway...kekanda mu ini sentiase mendoakan kebahagian mu....

p/s:wahai
F.A.R.A.M.Y sekalian...kalian diminta menghadirkan diri pada hari berlangsungnye majlis myra nanti tu yee....

SITI AMELIA

ahaaa!!!!!!!si ketot kuh ini....dimana kau???hampeh pny teman....semenjak lepas amek result spm pd 13.03.2007 yang lalu*aku ingat lagi taw tarikh keramat nak mampos ni....ade kau menghadap aku ke???
hahahahh....tak do kn???agak bgus laaa...huk3...xpe2...aku ampunkan kesalahan kau yang agak menghiris hati ku ini kerana mereka yang telah kau temui...hanya aku tidak...waaaaa!!!!*ama nanges...amy ku yang ketot....adekah semakin tinggi???atau semakin ketot???hihihi..aku dan myra agak susah nk tinggi....huhuhu...si amy ni aku agak kurang pasti dye bakal menjadi ape bile tamat pengajian kelak....tapi ape yang aku tw dye ni kemungkinan besar akan menjadi seperti onie....geng2 karen...jgn nanti kau karen orang sudah laa ye ketot....

setakat ini sahaje dahulu perihal kami2 ini....akan ade susulan yee....kte akan ketemu pada 3hb januari ini yaa sayang2 ku......

2 meronggeng:

Amylea said...

uit ama...
tulis pasal i...
adekah kesalahan i bile org len sume i dpt jmp then u je i xdpt jmpe...............................................................................................................................

mya farish said...

uhuhuhu....saje je kot...xde laa tacing sgt pn laa syg....even ta jpe pn i ttp igt u laaa....dun wory k....namo amek hati au...