BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Jan 1, 2009

rindu sangat

hari ini aku terasa rindu sangat kat beberapa orang.....xtw nape...dan aku xtw nak wat mcm ne...ape yang aku mampu...hanyalah tenung hp...taip msj...dan send kepada mereka...kemudian aku renung kembali hp aku tu...tapi...tiada satu pun balasan msj dari mereka itu "xgune betul laaa...bazir credit aku je....padan muke kau akmar"alangkah sedih dan hampa hati ku...rindu pada adik aku yang cumel dan ensem...aku kol je mummy aku....confirm dpt dgr sore dye.....ni laa aku malas bile rase rindu tapi hampeh...kecundang harapan aku....

rindu yang agak tak gune tika ini....arrgghhhh!!!!kenape tak de org bg taw yang mereka rindu pada aku....."perlu kewr ckp pada kau akmar???" "mcm perlu...mcm tak kot??" "persetan kan semua itu....aku ta kesah...."blaa...blaa...blaa.....

0 meronggeng: