BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Jan 24, 2010

haish...

Assalammualaikum...dengan lafaz mu aku mula tulisan di blog yang sudah semakin lama aku tinggal...dunia berblog seakan pergi dari jiwa aku...kenapa??aku sendiri tak mengerti...

terlalu byk cerita kisah suka duka berlaku sepjg aku tinggal kn blog ni...mahu cerita, berkhabar pada semua aku, tp aku sumpah malas...nk singgah jenguk blog kawankawan aku sendiri aku malas...aku lebih suke berpoyapoya di mukabuku ku...myspace juga aku dh lupekan...kadangkadang je pegi usha jap....frenster lg jgn kate la...rase mcm nk say gudbye jer...

aku nk gak taruk citer tahun lps dlm entry2 akan dtg ea...heheh...aku harap...reader2...bce tanpe jemu k....

kembali lg....

0 meronggeng: