BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Nov 11, 2009

i'm back!!

untuk sekian lame nya aku menyepi kn diri
aku terlalu sibuk dgn rutin harian ku..
tuntutan terhadap study
terhadap netball
kepada adk2 y bru aku kenali
aku bkn xmau tulis ape2 kt blog aku.
byk bende y aku nk share dgn korg
tp xtw laa nape
xde mood lgsg nk taip
tiap kali aku taip
sat g aku aku save jd draft je
xpe
b4 cuti ni aku akan tulis sebyk mne entri y aku mampu tulis
enjoy laa k...

3 meronggeng:

Encik Psychopath said...

hello!!! nice blog.. kalo ko x kenal aku xtaw la. asal xde shoutbox. btw. aku da follow. da...jgn lupe singgah.

Encik Psychopath said...

hey..

Annah Talent said...

kami mencari talent wanita free hair & lelaki!

join contest kami dan menangi free photoshoot!

contest ends on 24/1/2010

http://annahtalent.blogspot.com