BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Apr 16, 2009

kenapa perlu terasa???

knpe kau perlu terasa???
aku bukan tujukan kate2 itu kepade kau pn...
apsal kau nak terase???
kerna kau wat ke ape yang aku kate tu???
ahahah...owh man!!!
kau serang balas status aku tanpa sebarang usul periksa....
mmg gile....
dan org itu pula seperti mengiakan kate2 kau...
serius shit bagi aku....

hakikat ketika ni...
terlalu rmi gds2....dan laki2 y begitu...
so ape mslhnye....
kau xde hak nk kondem kate aku kt status aku...
itu hak aku...
aku berkata begitu kerana kwn2 aku mengalami fenomena yang sebegitu...
kau de page...kau taruk laaa pe kau nak kate kat page ko....

kesimpulannye....
sape de bf or gf....
korg xpyh laaa flirt2 oke dgn org lain...
kepada teman saye...
kalu buah hati korg kne mcm tu...
aku saran kan...
sila laaa serang je org itu oke.....
kekasih hati bai...
kalu kene kacau dgn org...
tak kan korg nk tgk je....

hahahah.....
jgn laa perasan ye...
baby boy...i miss u dear...
choi....blik laa cpt...

0 meronggeng: