BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Apr 16, 2009

entri y terlambat post part 1....

ahakz!!!!
ptot ny entri ak tulis 2 3 mgu lopeh....
tp mgu ni bru ak nk tulis....sebab pe???sbb skng ni waktu tekanan melanda...

1ST ENTRI....280309...
TITLE:NETBALL OPEN TOURNAMENT
VENUE:KELAB KILAT TNB BANGSAR

seriously....
diz tournament adalah y plg byk halangan for us...
starting dgn pertelingkahan kecil dgn 1 group y agak selalu jeles kt kami...
"huhu...jgn mara oke??"
after tu sume settle...diorg pn join gak diz tournament..

mslh kedua timbul bg aku...serius aku dh down gile...gh
baju y diorg bli for me...agak ketat dibahagian tertentu...
hinggakan aku pny perasaan malu utk pki...
tp xpe...
ak pny rakan y phm perasaan ku...
aku p laa cr y same...
tp xde rezeki laa...xdo laa pulok...
2hr kemudian aku n mint pergi ke terminal 1...
masuk2 je parkson...trus jpe ok...
happy gilos aku tyme tu...

pd pg hr tournament tu....
sekali lg mslh melanda...
"huh...budus pny kolej xbg drebar bus"
driver bus xde plak....
mau x hangen ktorg sume....
tindakan terakhir....
terpakse naik transport sendiri...
nasib bek duet dh msk...kalau x....mane aku nk cr duet tuang myk??
hish2....xpe2...."gurls...ni sume dugaan...kite blh handle oke??"
smpi kt sne...
start je 1st game....sume mcm xde semangat....termasuk aku...
suare aku mcm xde dah...pelik btol...
1st game kalah....
2nd game menang tanpa bertanding...
3rd game kalah....
serius sedey oke....
xpe r...
miss zairin kte...
jd pengalaman...oke miss!!!
kali ni bukan rezeki kte yee Q'net....
jom balik!!!!!


next tournament=esk pg...180409...
mummy aku dh bising sbb mgu dpn dh exam..
aku blh g p main2....
"alaa...main2 laa mummy...exam mgu dpn...sempat ag study...jgn risau"
ahahah...gile menjawab....

0 meronggeng: