BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Aug 3, 2011

saya mmg seorang chef...

yelaa..mau nye ta chef...kalu dah hari2 saya masak untuk adik2 junior saya..untuk si FT pn same..tak kire laa sahur ke..buke ke..mmg saya masak...lauk cincai pn licin..sayang laa korg..ta memilih pn...kte bkn duduk dgn parent pn kan...orang bujang..sume bedal ye dak..menu untu berbuke tadi laa paling saya tak percaya yang saya bole masak..hee...

  • daging masak kari..baik punya pekat..
  • pulut kuning...dak bie nk benor makan
  • nasi putih...wajib...cover pulut takut ta ckup..
  • kuih muih...oke...byk jenis...
  • air...3 jenis..mmg boboiboy..
  • buah...tembikai...manggis...durian
menu ni saya masak untuk 11 orang makan..sah2 meriah laa kan uma ktorg...tp utk FT after buke baru bagi...eheheh...orang wajib yang saya kene bagi makan hari2..hehehe...i tw u mkn byk sbb sedap kn...pasni u kene laa cari makan sendiri tw...ngee~~
saya bab2 makan ni letak tepi dulu...yang penting sekali air...yer...AIR...trus hyper saya bile dapat air..semangat habis..heheheh...esk tgu request adik2 n FT na makan ape untuk buke nnt...

saya sayang korang...sbb tu saya akan masak kn korang...supaya korg mkn dengan happy n kenyang2...





0 meronggeng: