BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Aug 10, 2009

senyuman yang purapura

ohhh no!!
sumpah aku xde mood sepanjang hr ni...
semak kepala otak den ni haa...
seryes...
saat aku xde mood td,aku sgt2 memerlukan orangorang yang listkan ni...

  • ayu - kwn susah-sakit-senang aku
  • fitri a.k.a b - b salu bg semngat kt i *i=cover je ni*
  • zamer - teman gado+gelakgelak+mencarut pn oke
  • f.a.r.a.m.y - aku nk tdo dgn korg
  • a.m.o.i - teman di ms y sgt besh

mood hilang makanya,senyum pn penuh purepure...sebab nk jage hati semua...xsuke sbb itu bkn keikhlasan dari aku...hadoi...maaf oke....terlalu semak otak yang allah beri pinjam pada aku ni nk pk semua bende...ohohoohh....bkn setiap detik kite gumbira...kalu korg putus dgn cple,kalu sedara mara terdekat ko kembali mengadap penciptanye,kalu teman baik ko tikam belakang ko,kalu adik beradik ko sendiri tetibe gaduh dgn ko, dll masalah yang berkait...blh ke korg senyum???blh ke korg nk sukesuke???cnfrm tak kan...org yang blh happy dgn keadaan yang aku sebut kn td mmg xpunya hati kot aku rase...xpn org tu dh hampir menjadi gile agakny...pendapat aku k...mungkin aku perlu kan ketenangan???oke...aku nk p cr ketenangan tu esk...

sekian...terima kaseh.....


p/s
mood swing...
aku xnk ckp dgn adek aku...


7 meronggeng:

Anonymous said...

owh saye taw mc ner nk buta begitu....

try akmar sebut no.3 then tgk cermin..!!!

tigaaaaaaa...............

kan senyum automatik..tapi x asli..mcm joker aje haaa..!!

mya farish said...

heheh....
kf buat laa k...
akma mmg pndi wat senyum fake ni...
ahahahah

maira said...

amar..pi tgk my entry psl twin tu

hehe..=)

'Amyra Ramlan said...

myra fhm perasaan bila kena backstab dgn kawan sndiri..sakit sgt..=(
sbrla ye..

mya farish said...

maira:heheh...dh bce dh u...kelakar laa bile pkpk...ahahah...hidup kembar...

myra:huhuhu...akma harap jgn laa de kwn tikambelakang akma lg...huhuhu...tgh byk dugaan skrng ni...satu2 singgah dlm hidup...hihihi

fastsayha said...

eh eh..nme aku xde list la..

:DD

dah ok ke ko ni?

mya farish said...

faseha:ak ok dh..hehehe