BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Aug 4, 2009

sebelum cakap cermin laa diri tu dulu!!!

part ni laa aku paling benci..kenapa ade certain org ni kalu nk kutuk or say sumthing tentang sum1 else, ikut sedap mulut je nk cakap???huh!!!aku bkn xblh trime ape org lain ckp...aku trime dgn hati yang terbuka...tp tu laa...1 perkara yang aku xsuke, lain kali b4 ckp pasal org,plzzz laaa...TOLONG CERMIN DIRI ANDA dulu ye...

aku nk pakai ape pn...kau de masalah ke???aku pakai duet kau ke beli baju tu???mak kau ke yang tlg jahit kan bju tu??kau ke tlg gosok kan baju aku tu???tak kan...so knp kau perlu sibuk...dah laa xnk ckp dgn aku depandepan..blh main posmen xbergaji plak tu...sian bff aku...selama ni ape pn yang kau pakai xde hati sebesar kuman pn aku nk sibuksibuk...selagi aku xbogel dah cukup bagus what...aku masih taw laa adab berpakaian...ustazah aku pernah aja oke...aku blm di kategori kan sebagai jahil sgt laa dalam bab agama ni...

pelikpelik...perlu ke kau nk sibuk ape aku pakai???selama ni pn aku pakai xde laaa baju ketat nak mampus tp bertudung...kan pelik kelihatannya...seksi bertempat yer temanteman...mummy aku pn xpenah nk bising selagi aku masih berotak memilih baju ape nk kne pakai...aku nk seksi ke??nk pakai kain terbelah kt mane2 pn tu hak aku...baju aku...cantik pada mata aku dh cukup buat hati puas menjadi hamba fesyen...aku masih pk pasal maruah ea...

manusia seperti ini...mmg byk kt muka bumi tuhan ini...xpernah senang dgn org lain...xtaw ah knp...aku bkn nk berlagak or ckp aku baik sgt..tak...sebagai manusia,kite semua pny kelemahan...xde sape pn y sempurna...melainkan ade org perasan dye sempurna...itu ade laa...

oke...cukup sampai ni dulu hujahhujah aku untuk orgorg yang selalu jage tepi kain aku...aku tak jage tepi kain kau pn yer...sekian...terima kasih....





pesanan!!!
sedarsedar laaa...
benti laa ckp pasal org...
cermin dulu diri tu..
kalu dh rase diri tu btul...
oke...silakn ckp...

0 meronggeng: