BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Jul 26, 2009

puasa ganti

bermula dari esok aku kene hbs kn ganti puasa
puasa yang tinggal lagi 6 hari
mmg aku saje ganti yang 6 hari ni lewatlewat sikit
bak kata temanteman aku
latihan untuk bulan puasa nnt *perlu ke??rsenye kalu x pn xpe kot*
hahahahhha

oke selamat malam yee
mau titon wooo
sat g setengah pengsan rumate aku nk tolong kejut
kerna alarm aku dh memekak
dan aku masih buatbuat xdengar alarm aku xbunyi
daaaa


.......................................................................................................
temanteman yang masih belum hbs berpuasa ganti
marilah kite beramairamai hbs kn puasa tu yee
settlekan hutang wooo
hehehhehe


0 meronggeng: