BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Jul 25, 2009

jiwang


rase nya picture roses ni mcm xde kene mengena dgn entry aku kali ni
saja nak letak...hahaha




asal la lately ni asik nk men"jiwang"kan diri je ea??
ish2...aku pelik...mungkin kerna keadaan sekeliling mempengaruhi??
mungkin kerna hati aku bergelora??
mungkin kerna jiwa aku kacau??
semua itu membuat aku menghambakan diri pada si jiwang??
yaa!!mungkin...
segalagala nya menjadi pengaruh sekarang ni...
bila aku pikirpikir kan,dari mana datangnya katakata yang jiwang nk mampos itu...
aku gelak sendiri...sangat berjaya aku melahirkan semua katakata itu...
maybe after this aku boleh jadi seorang penulis puisi???hahhaha...
sentiasa bisa menghasilkan katakata pujangga
mungkin juga tidak
biar masa jadi penentu


2 meronggeng:

'Amyra Ramlan said...

kadang2 bila hati bercelaru, minda akan turut jadi serabut..mula la jd jiwang, kdg2 jd jiwang ni dpt puaskn ht sbnrnya..=)

mya farish said...

dats ryte my dear MyraMuchachaz...
hati mmg puas uh...ape y terbuku d hati...terluah gak....sumtyme jd jiwang ni sonok pe....bakat terpendam pn terserlah... :p