BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Apr 17, 2009

tanda-tanda skandal or bf anda punya gadeess laen...

1.text anda semakin jarang dibalasss
-bile di tanya knp???jwpn mereka"bz""penat" dll

2.kol anda tak diangkat
-alasan mereka..."tdo" "silent fon" "xdgr bunyi" dll

3.
4.
5.


tlg isi ye readers!!!
post pd i...
later i edit...

5 meronggeng:

EaSt said...

ble becakap ngn die..dh xde pggln2 manis...seperti ayang,anje,lalink n so on....kihkihkih...

mya farish said...

btul3...ko ni east....mcm de pengalaman je....hihi

fastsayha said...

huh!! pkwe aku 2 lbey kurg cmnilah..
tp bkn sbb dye de gadis laen..
dye dah ade vespa idaman dye...
bz tang 2 je...

huhuhu...serabai!!

mya farish said...

ahha....
kalu gile kt vespa je xpe...
jgn gile pmpuan sudah laa...
tp xbtul ke kate2 aku??
laki ni mcm tu...pmpuan pn sme gak...
ngee~~

Anonymous said...

klu gurl call..dier kte xde kredit nk angkat phone..ngee~xbtol ke?..aku selallu gak wat camni kt awek aku sbb aku awek kt tmpt aku study..