BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Jan 6, 2009

kecewa kali pertama

aku kecewa...
mmg sedih...hancur luluh hati kuh
aku gile kecewa kerana dye...
tak penah laa aku ni nak taruh hati aku pada sape2 b4 ni...
bile hati kuh start menyukai dye lebih dari seorg teman...
aku pasti andai kalian berada di tempat aku pasti merasai perasaan yang same...
aku punye hati gile hancur bile dye bg tw yang dye dah ade gf...
sedang kan sebelum ini puas sudah aku selidik status diri nya...
tup2...
dye ckp dye tgh msj kwn
bile aku tanya gf ke???lmbt siot nk jwb
bile dye balas msj aku tu..
dengan hepy dye ckp...
"a'ah...dgn awek abg"
tak nak teruk lak aku meraung tyme tu...
hanya budak rumah aku je yang tw mcm ne teruk nya aku tyme tu....
org pertama y ak texted tyme tu ade laaa yuya kuh...then nabila....
mmg patah gile hati aku tika itu...
aku tak de rase kecewa sgt andai gf dye tu aku ta penah kenal...
ni tak...
gile kenal siot..tp tak de laa rapat sgt....
hah!!!mmg tak bulih nk aku terime...
mlm tu mmg aku nanges sakan...

dijadikan story...
pada esk hari nye..
aku g cluz....dgn keadaan yang agak serabai....
fikiran aku hanya ade dye...
dah tak pk nk cantek2 g cluz....
smpi yuya kate...
"mar,kalu yee pun pth hati...xmo laaa serabai mcm ni...patutny mar mesti lg cantek2"
aku hanya mampu tersenyum pahit...
kerana tak de perasaan tyme tu....
pulang dr cluzz...
aku bukak laa fs
jap g tgn ni gatal2 bkak fs gadis itu...
sekali aku view pic dye...
menitik terus air mata aku kerana melihat gambar mesra mereka...
berjujuran air mata aku...
mmg xdpt nk di bendung lagi....

hakikat yang aku perlu terima...
hati nya milik gadis itu...
aku redha...pasrah....
walaupun hati ku begitu luka....




p/s : abg...akma doakan kebahagian abg..

2 meronggeng:

nurul syazana said...

amar dear,
xpe menangis hari ni
jgn nanges di kemudian ari
take it easy k dear
ko cuntek lalink
sorg peg ramai yg dtg
jgn cdeyh da eh =D

Cinderella said...

at least dat guy jujur ckp die de gf...die x tipu kmu

dont dwell too much in frustration. kmu sndri pn bknnye berchenta lg ngn die, bru je nk knl ati budi

there is always a better one just around the corner