BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kesetiaan

mya farish

My photo
hidup perlukan perubahan..manusia perlukan sayang,cinta dan kasih..takdir tuhan penentu jalan kehidupan

Nov 17, 2008

gilos!!!!!

gilos....esk paper 1st aku untuk final exam ni...DESIGN PRINCIPLES AND APPLICATION...killer paper...mdm janelle pernah berkate..."high rate failure for this subject"....mmg laa gilos....takut seyh....waaa....teman-teman....mari kita saling tolong menolong ea....aku tak nak repeat subject ni....kpd teman-teman ku...nk soalan past sems....buzz ak kt ym...hahaha...

hari ini....aku mendapat tahu...rupe2nye...si "dia" ku itu....on9 menggunakan ms ak...hah!!! bengong....benci aku...kalu setakat on9 je xpe....ni siap blh anta2 komen kpd dat "gurl"...hush...panas hati aku....aku xmarah kalu on9 pki ms ak komen teman2 dye....ni x...komen pic "gurl" tu plak....siap enteprem name dye lak 2....haish....mmg nk mampos....mau x hangin....aku risau...kang de plak kene sembur dgn aku blik cuti ni....membara-bara api kemarahan aku hari ni...elok2 aku ade muud na study....hilang...sengal2...."syg main2 dgn b ea???"....siap laa kau!!!...tgu laa aku pulang....bungol2...

kemarahan aku bertambah kerana mesin topup ngok....dh laa tgh sengkek ni...xblh plak nk topup 5rgt....budus....pastu atm lak xbleh kua duet 10...dh laa ak beratur pjg2...jap g kad ak plak beron...."device failure"...fuh....c***i....ak kne lak beratur lg skali....bengang.... X-(
saket hati den.....waaaa.....


p/s:

  • nik minta mangap aku terpukul ko psal aku geram td....
  • eda y mengomen pic bdk tu...aku sokong....
  • is ko tlg laaa pas soalan ak bg td tu...
  • onetak...buzz ak kalu nk gak....
  • bungol itu bermksd tuuuut.....tny laaa org banjar...hahhahah


luahan hati aku yang angin...
perut yang tgh kelaparan...
nasi goreng...tgu aku balik jap g...

0 meronggeng: